Siyahkelebek's Blog

Eylül 3, 2009

CAAAAAANNIIIMMMMM BEENNİİİMMMMMM…

Filed under: SAMİ YUSUF — siyahkelebek @ 12:16 pm

Ayyy anacımm bakın şunun güzelliğine kaşına gözüne ifadesine..Çok seviyorum onu yaaa..
Yüzü,İfadesi kadar sesi ve ilahileri de bir okadar güzel..Dün akşam ATV ana haberde çıktı Sami Yusuf..

Tamda iftar hazırlıyorum 5 dakika falan var..Elimde tabaklar içeri girdim..Eşimde kolktukta elinde kumanda tv ye bakıyo..Bir baktım atv haber de Sami Yusuf konuk..Yemin ederim koca bir çığlık attımm..
Eşim döndü bana baktı bende ona baktımm..”Neolur kusura bakma ama Ben onun büyük hayranıyım,kıskanma sakın dedim..Çok seviyorum onu napiimm” dedim..Eşim elinde kumanda ile biraz kovaladı evin içinde ama tatlıya bağladık sonun da..:) Tertemiz bir yüzü var lekesiz..Bakışları ise şahibesiz, içten ve samimi..Şarkılarına,İlahilerine kattığı sevgiyle de birleşince bambaşka oluyor..Ben şahsen çok hayranım ona ..Her fırsatta dinliyor ve izliyorum..Bu resimleride Facebook tan aldım..Sizde bir göz atın derim..

Her yıl Ramazan ayın da İstanbul’a gelir..o güzel sesinden ve yüzünden bizi mahrum etmez..Çok değişik bir elektriği var Sami Yusuf’un..Bazı ilahilerini dinlerken gözyaşlarıma mani olamam ..Yüz ifadeSİ ve güzelliği ile sesi de birleşinde tam bir bütün oluyor onu görmeye ve dinlemeye doyamıyorum.. yarın ,yani 4 eylül cuma günü saat 21.00 ‘de Harbiye Cemil Topuzlu Açıkhava Tiyatrosu’nda Ramazan konseri verecek ne kadar isterdim gitmeyi onu daha yakında görmeyi ve sesini daha yakının dan dinlemeyi..Benim yerime gidin dinleyin ve izleyin..Bütün Sami Yusuf Hayranlarına Duyuru olsun burdan..
ALLAH ONU YARATIRKEN HİÇ İŞİ YOKMUŞ SANKİ ..öZENE BEZENE ÜZERİNE TİTREYEREK YARATMIŞ kALBİ’NİN GÜZELLİĞİNİ DE YÜZÜNE YANSITMIŞ..

Reklamlar

WordPress.com'da Blog Oluşturun.