Siyahkelebek's Blog

Haziran 10, 2009

WEPCAM POLEMİKLERİ

Filed under: msn, wepcam — siyahkelebek @ 5:02 pm

Bir cam açsana… ya açarmısın diye sormakta yokk be arkadaş direk cam açsana msn lerde en canımı sıkan olay bu kabus gibiler vallahi

Msn lerde alanlar herkez tarafından görülüyo çogu zaman benim alanda öle herkeze açık bütün ahaliye buyursun gelsin izlesin dilediğince yorum yazsın. ee bide davet olayı var tabiki davet yollayanların hemen hepsinin profillerini ve varsa alanlarına bakmadan asla kabul etmem hırlısı var, hırsızı var, ini var,cini var,
sapığı var, lezbiyeni var. aman ha önce profile bakarım.eğer profili temiz cinsel içeriği olmayan sapıkça iğrenç yorumlar yapmamış ve tabiki güzel harbi izlenir alanları olan kişileri kabul ediyorum. ama yinede yanılabiliyorum.

Bazı arkadaşlarımız sadece profil daveti yolluyorlar .bazı arkadaşlar ise msn le birlikte profil daveti yolluyor profilime yakıştığını umduğum arkadaşların davetlerini kabul ediyorum .

Msn sohbeti herzamanki gibi slm iletisiyle başlayıp çok geçmeden cam açsana olayına giriliyo sadece bunu deseler iyi birde direk wepcam daveti yollayan lar var ya arkadaşım bak orda avatarda kol kadar fotoğraf var birde sanki küçük dağları ben yarattım güdüsüyle emir vermeler yokmu allahım çileden çıkmamak elde değil. ben wepcam ‘ı gizlemekte istemiyorum evet bir wepcam var ama herkeze açık değildir efendim her gelen cam aç diye emir veremez.

Eskiden bir mektup yazar yanında küçük bir resimcik iliştirirdik.bu yeterdi artardı bile.
ama şimdi bırakın avatarda daki resmi.hadi wepcam da açtık diyelim ya birde sesini duyayım demezmi.yok devenin bale pabucu birde telefon numarası vereyim ordan ara 5 dk. 1 kntre :=) la havle.ha onuda istemeyenler yok tabiki.biliyorumki msn kullanan özellikle bayan arkadaşlarımızn başına geliyodur.

ee anladık insanlar konuşa konuşa anlaşır ama sadece yazışarakta anlaşabiliriz.sonuçta karşındaki bir insan eğer karşındaki insandan bir beklentin yoksa zaten böyle bir isteğin olmaz erkek olsun bayan olsun ne farkeder.yazıştığı insan gerçekten bayanmı ya erkekse ya beni kandırıyosa,gibi kuruntularla içsel güdüler üretiyorlar.iyi tamam bu merakınada giderdik wepcamda açtık onla bitmiyorki her fırsatta bu wepcam isteği devam ediyor.
Karşındakini kırmamak amacıyla da binbirtürlü bahane üretiyoruz.hiç tarzımız olmadığı halde.ama bunu bize zorla yaptırıyorlar.zora da geldilermi ya korkak, ya kendini beğenmiş etiketlerini yapıştırıyorla. ha bide unutmadan yüz görümlüğümü istiyorsun diyen de var :=) ve korkma seni yemem diyerekte sanki onu canavar gibi görüyormuşuz gibi kendimizi bize suçlu hisettiriyorlar.
olmuyor arkadaşlar olmuyor.

Wepcam da görüp napıcan beğenirsen nikanımanı alcan eğer beğenmessen silecenmi msnden. silsene yaw valla ne iyi olur. sen silmeden ben siliyorum zaten ama olan benim psikolojiye oluyor.
her şeyde olduğu gibi Msn ve wepcam olayının da suyunu çıkardılar valla helal olsunn.

Evet wepcam var amma velakin kimseye kendimi ıspatlamak için wepcam açmıyorum.çok sevdiğim ve dostluğumu pekiştirdiğim.beklentisi dertleşmek paylaşmak güler yüz ve tatlı dil olan sevgili arkadaşlarıma ve canım aileme wepcam açıyorum. ve bu wepcam olayını kötü cinsel alete dönüştüren bütün insanları lanetle kınıyorum.

NOT: ALINTI DEĞİLDİR

yorumda bulunacak herkeze teşekkürler sevgiyle kalın.:=)

Reklamlar

WordPress.com'da Blog Oluşturun.