Siyahkelebek's Blog

Haziran 3, 2009

NEREYE GİDİYORUZ?

Filed under: deneme, güncel, haber — siyahkelebek @ 12:36 pm

NEREYE GİDİYORUZ?

Neler oluyo böyle artık ne haber izlemek nede gazate okumak istemiyorum
ülkemiz dış terözmi bırakında artık iç terörizm olaylarıyla anılmaya başladı
şu son bir ayda görsel basında yer alan haberler okadar can sıkıcıki

Mali kriz, iç ve dış siyaseti tamam bunları anladıkta bizim yüce türk milletine neler oluyo
hergün televizyon da ve gazatelerde cinayet haberleri var
bir kaç kendini bilmez hasta ruhlu insan kendi soyadını taşıyan aile bireylerni çocuklara varana kadar vurup öldürüyo.

Bir genç kız kafası kesiler çöp konteynırına atılıyo

Küçük muhammet annesini yasak ilşkisine şahit olduğu için hemde annesinin gözleri önünde
öldürülüp bir tarlaya atılıyo ve anne günlerce tv kanllarında oğlum kayıp diye yalan göz yaşları döküyo

Yine en tazesinden konyada yaşayan bir ailenin 4 yaşındaki kızı beyza annesi tarafından bakkala gönderiliyo ve komşusu tarafından alı konulup boğazlandıktan sonra sobaya atıp yakmak suretiyle öldürülüyo.4 yaşındaki bir kız çocugu nasıl tek başına sokağa bırakılıyo
burda cinayeti işleyen kadar anne nin de suçu çok büyük

Yine adanada 8 kişilik bir ailenin ölümüyle sonuçlanan bir aile faciası
bu insanlar nasıl bu hale gelebiliyor nasıl bu çocuklara kıyabiliyorlar
neden anne baba olmaya çalışıyorlar bu çocuklar küçük yaşta nasıl cani ce öldürülür
neresinden tutsak olur gibisi yok. ülkemizde malesef cahil insanlar çoğalıyo
ilerleyemiyoruz bir anne müsfettesi kız çocugunu bakkala gönderiyo
bir anne oğlunun gözleri önünde yasak ilşki yaşıyo
artık okullarda A B C ve rakkam öğretmenin yanında
artık aile nasıl olmalı anne ve baba nasıl olunur ilkokuldan başlayıp ünüversiteye kadar bu aile konuları bir ders kitabı haline gelmeli aile nedir iyi bir aile olmanın yolları ve kuralları
sorumlu iyi bir baba sorumlu iyi bir anne nasıl olunur bunlar okullarda bir ders konusu halini almadığı sürece
bu olaylar daha da çoğalacak kafası kesilip çöpe atılan genç kızın ailesinin bile hatalı olduğuna inanıyorum.
sayın devlet büyükleri egitimden sorumlu devlet bakanı egitim çoculuktan başlar her çocuk geleceğin anne ve de babasıdır.her birey dr,öğretmen,mühendis,sanatçı vs gibi meslek edinmelerinin yanında en önemlisi olan anne ve baba olmalarıdır. anne ve babalık meslegi ölene kadar var olan bir olgudur. yaşanan bu olayların önüne geçmeliyiz gelecekte sağlıklı uzun ömürlü mutlu çocukların olmasını istiyorsak bu ülkede aile olmayı insanlarımıza öğretmek sizin görevinizdir bunu sakın unutmayın. bu tür olayların bir daha yaşanmamasını diliyorum.MUTLU YARINLAR DİLİYORUM.

Reklamlar

WordPress.com'da Blog Oluşturun.