Siyahkelebek's Blog

Haziran 12, 2009

can’larım benim

Filed under: eleştiri, ikon, magazin — siyahkelebek @ 1:52 pm

Ahh canlarım benim. siz olmasanız biz naparız.nişantaşı nın etilerin küçük kadınları.
ikonlarım canlarım :=) bir ikon canımız moda giyim kuşam tasarımı yaparken diğeride benim neyim eksik bodrumda gösterdim ama nişantaşı görmedi deyip.kendi tasarladığı bikinileri defile yapmak istemiş.ama canımız ciğerimiz başkanımız mustafa sarıgül ben senin canına başlarım. caddenin ortasında bikini giyip beni rezilmi edeceksin sen ha? demiş ve bikinili sokak defilesini iptal ettirmiş yaşasın şişli belediye başkanı.baravo şak şak şak.
Pazar sabahları magazin izlemeden olmaaaazzz heleki bir magazin proğramı ikon cansız geçmezzzz.bunalıma girmenin depresyona girmenin en kolay yolu.

kadin bir bikini ve mayo tazarlamış aman allahım evlere şenlik plaja değil sanki bolaya gidecek.1 metreyi bile bulmayan kumaştan dikilen mayo ve bikineler öyle agır aksesuarlar ve takılarla bezenmişki. inanılmaz yanii.ağzınız 5 karış izliyosunuz.zaten o bikini ve mayolarla denize girmek imkansız.insan korkar ya aksesurlardan biri kaybolursa o kadar paraya yazık değilmi .

avuç içi kadar bikini ve mayoların fiyatlarını söylemek istemiyorum.ben duyunca dudağım uçukladı.her yaz milyarları bulan bikini ve moya giydiklerini kendileri açıkladılar
.
giyen var giyemiyen var kardeşim.giden var gidemeyen var,artık inanlar ormana piknik yapmaya gidemiyolar.pantolonları’nı eteklerini çorap içlerine geçiriyo garipler kene korkusun dan. bu kadıncıklarda ise, bir acuç bikini ye milyarlar veriyorlar ve salına salına gösteriş yapıyorlar.
ben izlerken sinirim bozuluyo. ama izlemedende yapamıyorum.alışkanlık olmuş.
eh şu gözler biraz güzel görsün derken kafadan olacagız en iyisimi izlememek.deve gibi hatunlar bir bacak var kadınlarda at yanında cüce kalır .eee yabancı memleketin suyunu içtikleri nasıl da belli oluyor.kadının bacagı bedeninden uzun sadece tek bacak 1.70 rahat gelir.ayakkabı numarası 40’ı geçer hehe:=)
suratları uykudan uyandığında görsen korkarsın.ama makyajlı ve bakımlı görünce nasılda fesatlanırsın. abii adamlar yapmışş beeehhhh :=)) kurban olduğum teknoloji mucizesi ve tamamen duygusal mani mani mani … tenleri güneş yanıgı olamaz imkansız olsa olsa fırın yanıgıdır bu .:=) kek kalıbından çıkmış gibi üstü hafif yanık ıyyyy ne kötüü aman allahım uzanmış plaj kenarına yatmış sırtınıda dönmüş.birde yağlamış bir güzel selilüt’süz bölgelerini. etlik piliç gibi hey yavrum heyy ..beach girls heeyyyytttt havaya bakk..
şişirdik şişirdik şimdi çuvaldız olsa o havayı sondüremez. magazinciler etrafında fink atarken
hafif döner ve eyvahhhh oda ne gögüs firiki’ ği çekmeyin ama ya lütfen.ve yarın sabah gazeteler ve magazinler flaşh, flaşh,flaşh, türkiye’nin moda ikon canı üstsüz yakalandı.
adamlar evde yayılmış koltuğa dikmiş gözleri.tv ‘ye işyahla izlerle ikon canları.hanımları ise
dudaklarını yerler izlerken gözlerini kısar sinirli sinirli bir eşine bakar bir ikon canlara.birde kendisine.yok bu böyle olmaz biraz kilo vermem lazım.farkında olmadan sesli düşünür.
adam döner karısı na ”yok canım sen böyle iyisin bu kadınlardan daha güzelsin”yalanın bini bin para.
kadın;ee niye bakıyosun o zaman bakma.
adam; açmasınlar o zaman bizde bakmayalım.
hmm evet haklı olabilir deriz içimizden.amaaaan bakarsa baksın tilkinin dönüp dolaşıp yine bakacagı yer … diyip toparlanmaya çalışırız.ee artık yapacak bişey yok.
parada yok tatilde yok.hadi hanım şu en siyah kilolarını saklayan göze çok batmayan kapalı mayonu koy bavula.
2 ekmek biraz peynir bir bidon da su al çantana.haa can simidini sakın unutma .
bekle Sarıyer altınkum sahilleri biz geliyoruzzzzzz.:=)
alıntı değildir
Reklamlar

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.