Siyahkelebek's Blog

Haziran 17, 2009

TEŞEKKÜR TADINDA.

Filed under: deneme, dostluk, teşekkür — siyahkelebek @ 11:00 am


Hepinize merhabalar, bu sabah biraz rahatsızlandım miğde ağrısıyla uyandım ve saatlerce kıvrandım diyebilirim.kimseyi rahatsız etmemek içinde sessizce elimden geldin ce kendime ufak tedaviler yaptım biraz. koca karı ilaçları diyebiliriz:=) nane, limon kabuğu tadında.

şimdi biraz daha iyiyim. yine herzamanki gibi en sevdiğim şeyi yapıyorum yazıyorum. yani.
yazmanın beni ne kadar rahatlattığını biliyorum sakinleşiyorum. huzura eriyorum. herkezin kendini ifade etme şekli vardır bende kendimi böyle ifade ediyorum.çocukluğum dan beri yazmayı hep sevmişimdir.

şiirler yazardım, kendimce her genç kız gibi bende günlük tutmuşum dur zamanın da.ilk aşkımı yazdığım günlük geldi şimdi aklıma 13 yaşındaydım, ve acemilik işte annem yakalamıştı.ve bana çok kızmıştı.”daha yaşın küçük,nerden çıktı şimdi bu aşk” diye bana cıss yapmıştı.bazen annemle babamın kavgalarını yazardım. bazen kardeşimle olan anlaşmazlığımı.büyüdükçe başka telaşlar girdi araya ve bıraktım yazmayı.

çalıştığım zamanlar’da. çok kitap okurdum. otobüsle, çalıştığım banka ya varana kadar bir çok sayfayı yer yutardım adeta, okadar etkisinde kalırdım ki bankanın kapısın’dan, sanki bir hayalin içindeymişim gibi hipnoz olmuş şekilde girerdim. kendimi kitaptaki kahramanların yerine koyardım. ancak ilk sabah çayımı yudumlarken. çalışma masamda, o zaman gerçek hayata olduğumu anlardım. şimdi yine okuyorum hatta daha çok. bazen kitap, gazete, internette ki o güzel bazen esprili, bazen duygusal,bazen, günlük tadında,

bazen,de dünyada olup biten herşeyi yazan o değerli blogları okuyorum.
bende yeniden yazmaya çalışıyorum. ve artık kara kaplı defterler arasın, küflendirmiyoruz yazdıklarımızı. internet denilen büyük okyanusa bırakıyoruz. uçsuz bucaksız denizlerle paylaşıyoruz. asya dan avrupaya belkide dünya nın bir ucundaki insanlar bile okuyo bütün bu, yazarak anlatmaya çalıştıklarımızı.

yazdıklarımız okunsun istiyoruz, zaman zaman. birisi sesimizi duysun ” evet benimde buna benzer bir hikayem var” desin istiyoruz. yaşanılan her şey paylaştıkça güzeldir. yazdıklarımızın 3 yada 5 ziyaretçisi olsun istiyoruz. arada onlarda bir ”nokta” bir ” virgül” atsın istiyoruz. kayıtsız kalınmasın istiyoruz. şak şak yapmasınlar. ama bir işe yaramışım güdüsünü’de yaşatsınlar istiyoruz, istiyoruz.

çok mu şey istiyoruz sevgili okuyucu? her yazılan tek kelime bile,bir hazinedir.bu hazineyi de paylaşmak. ve payımıza ne düşerse’de almak istiyoruz ama büyük ama küçük gözümüz para’pul’da, şan’da yada şöhrette değil. daha büyük kitlele re ulaşmak değil amacımız. ulaşırsa da ne mutlu bize.yazılarıma bir değer de biçmiyoruz. sadece okunmak istiyoruz. ve bizi daha çok yazmaya teşvik edecek bir kaç yorum sadece tek istediğimz bu. vaktim olduğu sürece. izlediğim yada izlemediğim, bilgim dahilince yazılmış yazıları bende yorumsuz geçmemeye çalışıyorum. çünkü orda bir emek var. sadece okuyup yorum yazmadıklarım’da oluyo zaten onlar en güzel yorumları almış oluyo ve daha fazla söze gerek kalmıyo.

yazmayı seviyorum, yazmaya devam edicem. okudukça, gördükçe ve yaşadıkça.sayfamı okumaya değer bulan yada bulmayan, okuyan yada okumayan, yorum yazan yada yazmayan herkeze teşekkürler.
şu zamana kadar yazdıklarıma değer veren ve yorumlarıy la katkılarda bulunan yazdıklarımı seven, beni ” kalemin güzel yazamaya devam” diyerek beni yüreklendiren. sayfama bakmadan güne başlamayan, yazdığım herşeye mutlaka bir yorumu olan bütün arkadaşlarıma da ayrıca teşekkür ediyorum.

SON SÖZ: her yazılan yazı okunmaya değer dir ve yorum yazılmayı mutlaka hak ediyodur. sevgiyle kalın. :=)

Reklamlar

WordPress.com'da Blog Oluşturun.